Jump to content

nytewind

Member
  • Content Count

    458
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Reputation Activity

  1. Like
    nytewind got a reaction from athena2007 in 📢 Primedice 2017 Award Winners!   
    no but they are lol
  2. Like
    nytewind reacted to athena2007 in 🏆 The Longest Streak Giveaway   
    username:athena2007  

    Bet ID #1:21,546,796,224
    Bet ID #2:21,546,796,292
    Bet ID #3:21,546,796,359
    Bet ID #4:21,546,796,420
    Bet ID #5:21,546,796,494
    Bet ID #6:21,546,796,555
    Bet ID #7:21,546,796,625
    Bet ID #8:21,546,796,685
    Bet ID #9:21,546,796,753
    Bet ID #10:21,546,796,817
    Bet ID #11:21,546,796,894
    Bet ID #12:21,546,796,959
    Bet ID #13:21,546,797,034
    Bet ID #14:21,546,797,098
    Bet ID #15:21,546,797,164
  3. Like
    nytewind got a reaction from athena2007 in 📢 Primedice 2017 Award Winners!   
    congrats @hui I thought I beat you by 4 votes but I guess I dunno how to count lol
    LoL you're only bitter to people who beg\neverpay
  4. Like
    nytewind reacted to athena2007 in 📢 Primedice 2017 Award Winners!   
    @Robear  ladies and gentlemen , tickles everyones fancy .. lovely lad.. makes everyone feel comftoble and special... catch him early moanings after a skin full he will chew ya ears off .. love it .. again @Robear Stand up and give  him a big round of applause .. N1 ROB ..
  5. Like
    nytewind got a reaction from jbenjaminy in How many BTC would it take for you to quit gambling?   
    pretty much that's what i'd be doing with some small fuckit bets in there now and then for boredom
  6. Like
    nytewind got a reaction from jbenjaminy in 🏆 The Longest Streak Giveaway   
    *puts down dice and walks away slowly*
  7. Like
    nytewind got a reaction from jbenjaminy in Where to buy Amazon Gift Cards?   
    yea I've used paxful many many times to sell my unwanted steam codes 
    2 things to know.
    the fees can be high
    use a new account every time cuz they wont charge you the 0.0008 tx fee they'll "make ur account negative" so just sign up with a new email avery time
    I deposited 60 bucks from them to PD and it got there almost instantly via the waved fee
  8. Like
    nytewind got a reaction from jbenjaminy in Where to buy Amazon Gift Cards?   
    it belongs in the trading section 
    and ur looking for PAXFUL
  9. Like
    nytewind got a reaction from Noahbreezy in Nothing is too small to show off!   
    heres some nice ones
    b:
    21,535,599,981 placed by nytewind Wagered: 0.00320000 Payout: 2.15x Profit: 0.00368694 21535382690 placed by nytewind Wagered: 0.00004363 Payout: 9.90x Profit: 0.00038831  
    21535147554 placed by nytewind Wagered: 0.00000091 Payout: 122.22x Profit: 0.00011031  
    21535117275 placed by nytewind Wagered: 0.00001130 Payout: 33.00x Profit: 0.00036160  
     
  10. Haha
    nytewind got a reaction from Skilful in Just rolled 77 twice.. but....   
    I punched my screen my wall my keyboard my cat.. poor cat... just kidding about the cat
  11. Haha
    nytewind reacted to Noahbreezy in Nothing is too small to show off!   
    I bet 0 sats and hit 9900x and won 0 sats. Still proud.  
  12. Like
    nytewind reacted to Jaybuds in How i hit 9900x Payouts   
    Good info bud i'm gonna give it a try
  13. Haha
    nytewind got a reaction from CaptainLorca in Direct big ball bet (2 BTC)   
    dude need a wheelbarrow to carry his gigantic balls
  14. Like
    nytewind got a reaction from Noahbreezy in 🏆 The Longest Streak Giveaway   
    this is true. never give up never surrender!
  15. Upvote
    nytewind reacted to Noahbreezy in 🏆 The Longest Streak Giveaway   
    How did you post your bets like his?
     I thought the same at first but now I'm going to try anyway. I hit 21 greens when I was very new to PD I should be able to do something alike again... at east I hope so.
    Just saying you shouldn't give up yet, youmight still be able to win those 0.05 btc!  Good luck bro!
  16. Upvote
    nytewind got a reaction from DreamStage in Just rolled 77 twice.. but....   
    ayea u need 'em in sequence.
    tho I was pretty stoked to win a few 9900x bets today
  17. Haha
    nytewind got a reaction from Bojana in What are your favorite fruits and vegetables?   
    kale is banned in my life, thanks
  18. Haha
    nytewind got a reaction from Skilful in Join B.L.A! We have Cookies!   
    ALA gets cookies too, but yal have no milk so.. pshhh...

  19. Upvote
    nytewind reacted to DreamStage in Join B.L.A! We have Cookies!   
    Im already in!  I see Boobs, Boobs everywhere
  20. Like
    nytewind reacted to Noahbreezy in Join B.L.A! We have Cookies!   
    BLA for life sis! Boobs are da best!
  21. Sad
    nytewind reacted to UltraChief in Join B.L.A! We have Cookies!   
    This is seriously getting retarded!
    Please stay on topic and prevent shitposting
  22. Haha
    nytewind reacted to Bojana in Join B.L.A! We have Cookies!   
    As a matter of fact, I don't, lol, not from experience
    @Noahbreezy, never doubted you for a second!  
  23. Like
    nytewind reacted to Kayboytobad in Join B.L.A! We have Cookies!   
    Big round booty are great but there is nothing like having big round boobs in the mouth.. It is superb and I am sure you know this too... BLA for life 
  24. Haha
    nytewind reacted to Bojana in Join B.L.A! We have Cookies!   
    I don't deny loving them and them being useful, dboy, I just like seeing a big round booty more  ALA for life! \o/
  25. Like
    nytewind reacted to Kayboytobad in Join B.L.A! We have Cookies!   
    Lol boobs is the most important part and the ladies know it.... I agree with you mate
×